Міністерство освіти і науки України презентувало модельну дорожню карту просування гендерної рівності в системі професійної освіти, що сприятиме досягненню принципів гендерної рівності в профтехах та допоможе створити сучасне рівне освітнє середовище для професійного розвитку та самореалізації учнів незалежно від статі та гендеру.
Документом визначено головні пріоритети просування гендерної рівності:
- створення інструментів та механізмів протидії гендерній дискримінації;
- підвищення рівня гендерної грамотності працівників профтехів;
- подолання гендерних стереотипів щодо вибору професії;
- створення гендерночутливого освітнього середовища, зокрема фізичного;
- аналіз навчальних програм на предмет наявності гендерної складової.
Підписатись
«Сучасна випускниця профтеху може бути столяркою, поліцейською і навіть зварницею, а випускник – професійним кухарем або кравцем. Якщо учні все більше розуміють, що значення у виборі професії має лише любов до майбутнього фаху, то серед менеджементу та педагогів профтехів ми зустрічаємо ще досить багато людей, яким притамані гендерні стереотипи. Саме для того щоб позбутися упереджень, ми створили Модельну дорожню карту гендерної рівності, яка допоможе кожному профтеху створити гендерно толерантне та рівне середовище», – зазначила генеральна директорка директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.