Відбувся IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із 18 навчальних предметів

vidbuvsja iv etap vseukrayinskih uchnivskih olimpiad iz 18 navchalnih predmetiv 0639e52 - Відбувся IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із 18 навчальних предметів

Відбувся IV етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із 18 навчальних предметів, проведених 15 очно та 3 дистанційно. Цього року в змаганнях узяли участь 1 374 учасники із 24 областей України та Києва.

Олімпіад в очному форматі порівняно з попередніми навчальними роками побільшало: у 2022/2023 — 3 очні та 14 дистанційних, а в 2021/2022, 2020/2021 та 2019/2020 роках олімпіади не проводилися через пандемію COVID-19. До цього року востаннє повноцінні очні олімпіади відбулися у 2018/2019 навчальному році, тоді було проведено 26 очних змагань.

Зокрема, цьогоріч в очному форматі вдалося провести олімпіади з біології та хімії, що дало можливість учасникам продемонструвати практичні навички в лабораторіях. Цей формат є важливим, адже дозволяє всебічно оцінити знання та вміння школярів.

Підписатись

Цього року олімпіади проводили під загальною координацією НЦ «МАНУ» разом із департаментами (управліннями) освіти і науки обласних державних адміністрацій, закладами освіти, а в деяких регіонах — інститутами післядипломної освіти.

«Організація змагань в умовах воєнного стану свідчить про рішучість держави підтримувати талановиту молодь і створювати для неї можливості для розкриття потенціалу. Олімпіади не лише сприяють збагаченню знань, а й об'єднують учасників та освітян з різних куточків України, стимулюючи обмін досвідом та ідеями», — наголосив перший заступник міністра освіти і науки Євген Кудрявець.

Участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах має величезну цінність для кожного учасника. Це не лише можливість продемонструвати знання, а й набути досвіду командної роботи, розвинути критичне мислення та творчі здібності. Перемога на олімпіаді відкриває шлях до реалізації освітніх та професійних амбіцій талановитої молоді.

Олімпіадний рух є важливою частиною загальної стратегії Міністерства освіти і науки України щодо розвитку освіти та підтримки обдарованих учнів.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *