“Вчися вухами”: нові аудіоуроки для учнів 8-11 класів

vchisja vuhami novi audiouroki dlja uchniv 8 11 klasiv f23fa95 - “Вчися вухами”: нові аудіоуроки для учнів 8-11 класів

Цього тижня на порталі  Вчися вухами з’явилося вісім нових аудіоуроків для учнів 8-11 класів з української мови, літератури та історії України.

Для учнів 8 класу з’явився урок з української мови “Означення. Прикладка як різновид означення” на яку діти дізнаються про:

  • різновиди означень;
  • різницю між узгодженим і неузгодженим означенням;
  • як німкеня Ліллі стала американкою Барбі та почала боротися зі стереотипами в суспільстві;
  • прикладку як різновид означення.

Ще один урок з української мови для учнів 8 класу “Обставина, порівняльний зворот” присвячено таким питанням:

  • різновиди обставин;
  • вісім видів обставин за значенням і їхні способи вираження;
  • порівняльні звороти.

На уроці з української літератури “Українські народні думи. “Маруся Богуславка” учні 8 класу дізнаються:

  • хто ввів у науковий обіг термін “думи”;
  • чим відрізняються думи від історичних пісень;
  • чому одна й та сама дума могла звучати по-різному;
  • як жили та працювали кобзарі;
  • чому кобзарів переслідували в російській імперії та Радянському Союзі;
  • під час яких подій була створена дума “Маруся Богуславка”;
  • особливості твору “Маруся Богуславка”.

Для учнів 9 класів з’явився урок з української літератури, під час якого діти дізнаються:

  • чому стільки розмов про фальсифікації твору та чому “Слово” могло бути написане не в той час, про який розповідає його сюжет;
  • якою була історія відкриття поеми “Слово про похід Ігорів”;
  • хто автор і які у твору жанр та композиція;
  • де у творі саспенс;
  • характеристики персонажів.

Підписатись

Інший урок для дев’ятикласників з української літератури на тему “Мандрівна академія” Григорій Сковорода. “Бджола та Шершень” присвячено таким поняттям:

  • особливості освіти, яку отримав Григорій Сковорода;
  • аналіз байки “Бджола та Шершень”;
  • мораль байки: праця повинна стати для людини природною потребою, “найсолодшою поживою”.

У фокусі уваги уроку з країнської літератури для 10 класу “Іван Карпенко-Карий (Тобілевич). “Мартин Боруля”  наступне:

  • що робив Іван Тобілевич, аби не перевтомлюватися й плідно працювати в театрі;
  • що зробив молодий Тобілевич, аби побачити наживо виставу “Отелло” Шекспіра в Єлисаветграді (Кропивницькому);
  • чому Тобілевич був фанатом Шевченка;
  • як з’явився псевдонім Карпенко-Карий;
  • як була обрана назва “Театр корифеїв”;
  • якими мовами ставили п’єси в Театрі корифеїв;
  • яка сімейна історія Тобілевича лягла в основу трагікомедії “Мартин Боруля”;
  • що потрібно, аби стати “дворянином”, на думку Мартина.

На уроці з історії України на тему “Директорія. Антигетьманське повстання. Акт Злуки” учні 10 класів дізнаються:

  • чим “узурпатор” Скоропадський не влаштовував українців;
  • утворення опозиційного руху (Український національно-демократичний союз, майбутній Український національний союз) на чолі з Володимиром Винниченком;
  • утворення Директорії для антигетьманського повстання;
  • підтримка повстання (та Директорії) селянами та усусами (Січовими Стрільцями);
  • зречення влади Скоропадським і відновлення Української Народної Республіки;
  • відмінність політики Директорії від політики гетьмана;
  • “трудова інтелігенція” або “нетрудові експлуататорські класи” – український варіант більшовизму Директорії;
  • як більшовицька політика Директорії могла унеможливити Злуку;
  • Акт Злуки УНР і Західноукраїнської Народної Республіки (ЗУНР) в Соборну Україну;
  • що відбувалося в Києві в день Соборності 22 січня 1919 року, у річницю ухвалення ІV Універсалу Центральної Ради про державну самостійність УНР;
  • як Трудовий конгрес затвердив акт про створення єдиної Соборної України та висловився проти встановлення в Україні радянської форми правління.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *