Соціологи запитали українців, чи знадобилося їм вивчення математики після закінчення середньої школи.
Дослідження провів Київський міжнародний інститут соціології.
Відповіді показують, що математика була не потрібна лише 11% респондентів, 89% зазначили, що в тій чи іншій мірі вона була потрібна. Три головні випадки застосування математики – при взаємодії із банками, отриманні кредиту, сплаті послуг тощо (71%), використання у повсякденному житті (70%) і вплив на мислення (68% респондентів вважають, що математика сприяла розвитку їх логічного мислення), різниця між цими трьома пунктами незначуща. Два інших випадки застосування математики – допомога дітям у навчанні (61%) і для подальшого навчання у виші (55%). І, нарешті, 48% опитаних безпосередньо використовують математику у своїй роботі.
Підписатись
Стать, вік, регіон проживання практично не мають впливу на відповіді, тип проживання теж майже немає впливу (в селі математика потрібна 87%, в місті – 91%). Суттєвий вплив має тільки освіта (серед тих, хто має освіту нижче середньої або середню, математику використовували 74%, серед тих, хто має середню спеціальну освіту (технікум тощо) – таких було 87%, а серед тих, хто має вищу освіту – 94%).
Графік 1. Чи знадобилося Вам вивчення математики після закінчення середньої школи?
Графік 2. Як Ви вважаєте, кількість годин на вивчення математики у школі слід збільшити, зменшити чи залишити як є зараз? %