Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового 2023–2024 навчального року
Інститут педагогіки НАПН України оприлюднив методичні рекомендації “Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови: реалії, досвід, перспективи”, пише НУШ.
Ознайомитися з текстом посібника всі охочі можуть нижче або за посиланням на сайті Інституту.
Порадник вміщує рекомендації, які стосуються вивчення предметів та інтегрованих курсів у 2023-2024 навчальному році. Окрім того, у ньому є орієнтовне календарно-тематичне планування, а також поради з адаптивного тестування.
У збірнику зібрані методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу не лише за підручниками, а й за іншими навчально-методичними матеріалами, які були підготовлені фахівцями Інституту. Усі вони містять:
- цифрові додатки,
- відеотеки,
- інтерактивні вправи,
- додаткові матеріали для учнів і вчителів.
Враховуючи реформу “Нова українська школа”, у посібнику докладно проаналізовані інноваційні зміни в організації освітнього процесу та вплив реформи на навчання в умовах війни.
Підписатись
Документ складається з 12 розділів:
- вивчення української мови в закладах загальної середньої освіти;
- навчання української літератури в 5–6 класах НУШ;
- особливості вивчення інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5–6 класах НУШ;
- організація професійної діяльності вчителів іноземних мов в умовах воєнного стану;
- актуальні питання викладання історії та громадянської освіти;
- навчання математики у 2023–2024 навчальному році;
- особливості реалізації змісту технологічної освітньої галузі в адаптаційному циклі базової середньої освіти;
- вивчення інтегрованого курсу “Мистецтво” В 5–6 класах НУШ;
- вивчення інтегрованого курсу “Здоров’я, добробут і безпека” В 5–6 класах;
- адаптивне тестування в закладах загальної середньої освіти на основі використання Google Forms: методичні рекомендації.
У посібнику велика увага приділена забезпеченню неперервності освіти в умовах війни, адже виклики, які стоять наразі перед Україною, зумовлюють необхідність організації в школах дистанційного або змішаного навчання. У документі можна знайти практичні рекомендації щодо ефективності впровадження цього підходу навіть в умовах обмежень.