ДСЯО визначили головні критерії зразкового закладу дошкільної освіти

dsjao viznachili golovni kriteriyi zrazkovogo zakladu doshkilnoyi osviti c29e474 - ДСЯО визначили головні критерії зразкового закладу дошкільної освіти

Державна служба якості освіти визначила головні маркери зразкового закладу дошкільної освіти, який реалізує загальну мету й завдання дошкільної освіти.

Зразковий дитсадок має відповідати наступним критеріям:

  • заклад функціонує як цілісна, злагоджена система
  • діти щасливі, допитливі та здорові
  • у закладі створено умови для реалізації здібностей, інтересів, потреб і всебічного розвитку кожної дитини
  • забезпечено індивідуальну зону творчого розвитку кожної дитини, кожного працівника, спираючись на їхні якості та здібності, індивідуальну траєкторію розвитку
  • у дітей сформовано життєві компетентності та дошкільну особистісну зрілість перед вступом до школи за державним стандартом дошкільної освіти (Базовим компонентом дошкільної освіти)
  • у закладі створено умови для здорового способу життя, фізичного й психоемоційного розвитку, панує атмосфера довіри і взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу
  • забезпечено якісний інформаційно-методичний, управлінський, педагогічний супровід діяльності закладу
  • забезпечено доступ до новітніх засобів та освітніх технологій у дошкільній освіті
  • батьки довіряють закладу і є активними
  • створено дієву та прозору систему фінансування діяльності закладу
  • створено дієву внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Підписатись

Відповідно до вимог чинного законодавства заклад має втілювати основні завдання дошкільної освіти, зокрема:

  • зберігати та зміцнювати фізичне, психічне і духовне здоров’я дитини
  • виховувати у дітей любов до України, шанобливе ставлення до родини, повагу до народних традицій і звичаїв, державної мови, регіональних мов або мов меншин та рідної мови, національних цінностей Українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідоме ставлення до себе, оточення та довкілля
  • формувати особистість дитини, розвивати її творчі здібності, набуття нею соціального досвіду
  • виконувати вимоги Базового компонента дошкільної освіти, забезпечувати соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту
  • здійснювати соціально-педагогічний патронат сімей.

 

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *