Державна служба якості освіти у співпраці з проєктом «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) розробили посібник «Впроваджуємо інклюзію у закладі освіти», який покликаний допомогти керівникам шкіл у створені якісного інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами.
Посібник складається з п’яти розділів:
- Розвиваємо інклюзивне освітнє середовище.
- Організовуємо та впроваджуємо інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Розробляємо індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
- Шукаємо ресурси для якісного інклюзивного навчання в закладі освіти.
- Моніторинг якості інклюзивного навчання як складова внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
Підписатись
Документ містить покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї системи управлінських рішень для організації та впровадження інклюзивного навчання. В ньому директори шкіл та освітяни знайдуть відповіді на основні питання щодо забезпечення якості інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Ознайомитись з документом можна за посиланням.