Необхідність зміни формату навчання з офлайн в онлайн змусила учасників освітнього процесу, а особливо вчителів шукати альтернативні інструменти для організації навчання. Зокрема виникла необхідність в опановуванні цифровими навичками та постійному їх вдосконаленні. Тренерка проєкту “Школу вгору” за напрямом “Цифрові компетентності вчителів” Маргарита Сорока спеціально для "НУШ" виділила 5 цифрових навичок, які потрібні сучасному вчителю.
Однією з ключових компетентностей педагога, без прив’язки до цифровізації, є вміння застосовувати різні інструменти в навчанні. Серед інших навичок експерт виділила наступні:
1. Вміння грамотно вести обліковий запис у соцмережах. Соціальна мережа педагога, як один із головних інструментів його особистого бренду, має бути суперпрокачаною.
2. Вміння записувати відео уроки високої якості.
3. Вміння демонструвати створені відео уроки дітям. Відеоурок або його частину можна імплементувати в навчальне заняття, показати його прямо в класі, залучити до обговорення.
4. Користуватися різними інструментами віртуальних дошок і платформ для зустрічей (типу Google Meet, ZOOM, онлайн дошки Jamboard, Classroom Screen, MIRO, IDroo тощо). Педагог має знати, як дати доступ до екрана дітям, щоби вони могли в режимі реального часу або асинхронно додавати коментарі до вашої презентації, як їм скористатися електронним тренажером, який ви створили прямо в класі, к дітям пройти розроблений вами квест, не переходячи за посиланням, а прямо в рамках активної презентації тощо.
Підписатись
5. Правильно використовувати лінки й, головне, навчити цього своїх учнів.
Експертка радить топ-5 ресурсів для освітян, які зроблять урок інтерактивним, яскравим та цікавим:
- Canva;
- Mentimeter;
- WriteReader;
- Flippity;
- Thinglink.