У МОН затвердили інструкцію з ведення ділової документації в школах в електронному форматі

u mon zatverdili instrukciju z vedennja dilovoyi dokumentaciyi v shkolah v elektronnomu formati 182c622 - У МОН затвердили інструкцію з ведення ділової документації в школах в електронному форматі

Міністерство освіти і науки затвердило інструкцію щодо ведення ділової документації в школах в електронній формі, що запроваджується з метою удосконалення управління закладом освіти, забезпечення оперативності, достовірності та цілісності інформації, що використовується в освітній діяльності, організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання та відстеження результатів навчання, спрощення ведення ділової документації в закладі освіти, зменшення витрат часу на її ведення, забезпечення органів управління у сфері освіти оперативною та актуальною інформацією про діяльність закладів освіти для прийняття управлінських рішень.

Відповідно до інструкції в електронній формі буде створюватись та вестись наступна документація:

  • класний журнал для I – IV класів;
  • класний журнал для V – XI (XII) класів;
  • журнал обліку пропущених і замінених уроків;
  • журнали здобувачів освіти, які здобувають загальну середню освіту за індивідуальною формою;
  • журнал факультативних та гурткових занять;
  • журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності;
  • особові справи здобувачів освіти;
  • алфавітна книга здобувачів освіти;
  • особова справа педагогічного працівника;
  • журнал реєстрації наказів руху здобувачів освіти;
  • накази керівника з кадрових питань особового складу тимчасового зберігання (про відрядження, стягнення, надання щорічних оплачуваних відпусток та відпусток у зв’язку з навчанням);
  • річний план роботи закладу освіти;
  • розклад навчальних занять;
  • свідоцтва досягнень здобувачів освіти.

Підписатись

Дані, які збираються для ведення ділової документації закладу освіти в електронній формі, передаються до центральної бази даних програмно-апаратного комплексу “Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту” та опрацьовуються для заповнення статистичних звітів. В кожному закладі освіти буде призначено відповідальну особу за адміністрування освітньої інформаційної системи.

В інструкції надається детальний опис особливостей ведення електронних документів закладу освіти, яка доступна за посиланням.

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *