Київський міжнародний інститут соціології у серпні провів опитування серед школярів на предмет того, які які проблеми є в учнів перед поверненням до очного навчання у навчальних закладах.
Було опитано 1022 респондентів.
Таке ж дослідження було проведено і серед польських школярів Національним агентством академічних обмінів Польщі.
Чого учні бояться найбільше при поверненні до традиційного шкільного навчання?
-
Ранні підйоми та добирання в школу (36% українських учнів, 34% – польських школярів).
-
Зниження мотивації до навчання через дистанційку (30% українських учнів, 33% – польських школярів).
-
Низький рівень знань як результат дистанційки (19% українських учнів, 23% – польських школярів).
-
Лінь, що сформувалася під час онлайн-навчання (21% українських учнів, 29% – польських школярів).
-
Необхідність адаптації до шкільних буднів (17% українських учнів, 28% – польських школярів).
-
Страх заразити себе і близьких коронавірусом (7% українських учнів, 10% – польських школярів).
-
Нудні та нецікаві уроки (5% українських учнів, 8% – польських школярів).
-
Зниження рівня очікувань, пов’язаних з освітою (8% українських учнів, 7% – польських школярів).
-
Страх булінгу з боку однолітків та вчителів у випадку захворювання на COVID-19 (1% українських учнів, 4% – польських школярів).
-
Інтернет-залежність (9% українських учнів, 8% – польських школярів).
-
Відволікання та неможливість зосереджуватися (8% українських учнів, 14% – польських школярів).
-
Необхідність дотримуватися вимог вчителів (16% українських учнів, 40% – польських школярів).
-
Неможливість скористатися допомогою батьків під час контрольних (7% українських учнів, 8% – польських школярів).
-
Необхідність відновлення стосунків з однолітками (13% українських учнів, 16% – польських школярів).
Отримуйте актуальні новини освіти
Також учні обох країн обрали очне навчання:
– українські учні — 65%
– польські школярі — 60%