Ключові завдання МОН у сфері дошкільної освіти

kljuchovi zavdannja mon u sferi doshkilnoyi osviti 6d654bb - Ключові завдання МОН у сфері дошкільної освіти

Ключовими завданнями у сфері дошкільної освіти було визначено забезпечення її доступності (наближення до місця проживання дитини), подолання черги до закладів дошкільної освіти, розширення мережі закладів, зокрема приватних, забезпечення безперешкодного доступу до них, створення сучасного розвивального інклюзивного освітнього простору. Про це під час Форуму Всеукраїнського тижня дошкілля «Дошкільна освіта України 30» повідомив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Він зазначив, що відповідно до даних Державної служби статистики України, на початок 2021 року в Україні функціонувало 15 335 закладів освіти різних типів і форм власності, що забезпечували здобуття дошкільної освіти дітям відповідного віку. Це на 572 заклади більше, ніж минулого року.

Отримуйте актуальні новини освіти

Впродовж 2020-2021 років створено майже 20 тис. додаткових місць для дітей дошкільного віку, найбільша їх кількість у таких регіонах:

  • Київська область – 4 385;
  • м. Київ – 3 690;
  • Одеська область – 1 775;
  • Львівська область  – 1 514;

Очільник МОН назвав ключові завдання в напрямку продовження реформування системи дошкільної освіти, а саме:

  • ухвалення нової редакції Закону України «Про дошкільну освіту» та його імплементація;
  • затвердження професійних стандартів «Вихователь закладу дошкільної освіти», «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» та їх імплементація;
  • розширення мережі закладів дошкільної освіти в територіальних громадах, зокрема, за рахунок  державно-приватного партнерства та приватних закладів;
  • створення системи забезпечення якості дошкільної освіти;
  • запровадження автоматизованої системи організації та управління у сфері дошкільної освіти;
  • створення сучасного, безпечного та інклюзивного освітнього простору  для всіх дітей;
  • підвищення статусу та соціальних гарантій педагогічним працівникам сфери дошкільної освіти;
  • підвищення кваліфікації та сприяння професійному зростанню педагогів закладів дошкільної освіти;
  • затвердження освітніх програм для дітей дошкільного віку   відповідно до оновленого Стандарту;
  • упровадження сучасних освітніх методик та технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти.

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *