Про це йдеться у первинному звіті про проведене оцінювання потреб фахової передвищої та вищої освіти України, оприлюдненому МОН.
Згідно зі звітом, практично всі заклади освіти забезпечують дистанційне навчання студентів, у тому числі й тих, хто евакуювався за кордон.
«Загалом серед тих, хто повернувся до навчання, втрати освітнього часу через війни були незначні – один тиждень або менше. Крім того, з 24 лютого 2022 року 129 закладів освіти зарахували 2562 нових студентів, але за цей же період не відновили навчання майже 24 тисячі студентів», – наголосили в Міністерстві освіти.
Найбільшими перешкодами для продовження освіти є відсутність підключення до Інтернету (79%), погіршення безпекової ситуації в місцях навчання (46%) та відсутність технічних засобів для онлайн-викладання та навчання (39%).
Значна кількість закладів освіти повідомили, що студенти не можуть продовжувати навчання через потребу заробітку (28%). Деякі заклади освіти також вказали на перевантаженість доглядом і домашніми обов’язками як на основну причину, через яку студенти не повертаються до навчання (8%).
Понад 100 закладів освіти назвали погіршення психологічного самопочуття однією з причин припинення навчання студентами (15%).
Первинний звіт, який сформовано за висновками дослідження, доступний за покликаннями:
- українською мовою
- англійською мовою
Інфографіка до цього аналізу доступна за покликанням (інформацію надано англійською мовою).