За дорученням Верховної Ради України Кабінет Міністрів взяв у роботу Національну програму подолання освітніх втрат і розривів. Про це повідомив народний депутат, заступник голови освітнього комітету Верховної Ради Сергій Колебошин в подкасті Освітнього центру Верховної Ради України
Він наголосив, що ухвалення такого магістрального документа не лише забезпечить заклади середньої освіти інструкціями й інструментами для роботи з освітніми втратами й розривами, але й визначить фінансування на ці заходи. Український центр оцінювання якості освіти наразі напрацьовує діагностичний інструментарій для визначення освітніх втрат.
Сергій Колебошин наголосив, що варто розрізняти освітні розриви (різницю в знаннях учнів-однолітків, зумовлену об’єктивними обставинами) й освітні втрати (різницю між тим, що учні мають знати – і тим, що реально знають).
Підписатись
На думку спікера до чинників освітніх розривів слід віднести:
- різниця між можливостями в сільській і міській місцевості;
- різниця між дітьми із соціально благополучних і неблагополучних сімей, зокрема у фінансовому аспекті;
- обставини, у яких перебувають діти ВПО;
- перебування дітей на тимчасово окупованих територіях;
- перебування дітей у зоні бойових дій;
- різниця в якості навчального процесу офлайн і онлайн на підконтрольних Україні територіях тощо.