УЦОЯО презентував нові лекції з питань освітніх оцінювань

ucojao prezentuvav novi lekciyi z pitan osvitnih ocinjuvan c655889 - УЦОЯО презентував нові лекції з питань освітніх оцінювань

Український центр оцінювання якості освіти продовжує цикл фахових матеріалів із питань використання тестових технологій в освіті.

Наприкінці 2020 року було презентовано 10 лекцій, у яких висвітлювалось багато важливих тем, зокрема результати міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018 і загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти 2018 року, стратегія розвитку освітніх оцінювань у сфері загальної середньої освіти до 2030 року. Окремий блок циклу навчальних лекцій був присвячений зовнішньому незалежному оцінюванню та державній підсумковій атестації, сертифікації педагогічних працівників, шкалюванню результатів тестувань і науковим підходам до інтерпретації результатів різних освітніх оцінювань.

Фахівці УЦОЯО продовжують презентацію матеріалів з питань освітніх оцінювань. Матеріал, поданий у нових лекціях, присвячено класичній та сучасній теорії тестів.

Підписатись

Так, у першій лекції надаються відповіді на такі питання:

  • Що таке «вимірювання»?
  • У чому суть класичної теорії тестів?
  • Які є психометричні характеристики тесту та як їх інтерпретувати?
  • Що таке надійність і валідність тесту?

Друга лекція присвячена сучасній теорії тестів (Item Response Theory), зокрема розглядаються наступні питання:

  • основні припущення одновимірних моделей IRT;
  • модель Раша;
  • моделі для політомічних тестових завдань;
  • одно-, дво- та трипараметричні моделі IRT;
  • та інше (вирівнювання, DIF тощо).

Пропоновані в цих двох лекціях матеріали стануть у пригоді фахівцям у сфері освітніх оцінювань, педагогам і всім, хто зацікавлений у підвищенні своєї тестологічної культури. 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *