Проєкт «Вчися вухами» доповнено новим курсом аудіоуроків з української мови і літератури для учнів 8-11 класів

proyekt vchisja vuhami dopovneno novim kursom audiourokiv z ukrayinskoyi movi i literaturi dlja uchniv 8 11 klasiv 10210ed - Проєкт «Вчися вухами» доповнено новим курсом аудіоуроків з української мови і літератури для учнів 8-11 класів

Цього тижня на платформі «Вчися вухами» з’явилося вісім нових аудіо уроків з української мови і літератури.

На уроці з української літератури «Українські історичні пісні. “Зажурилась Україна» учні 8 класу дізнаються:

  • які ознаки притаманні українським фольклорним історичним пісням;
  • про які події розповідають історичні пісні;
  • хто міг стати персонажем цих ліро-епічних творів;
  • аналіз твору «Зажурилась Україна».

Інший урок на тему “Чи не той то Хміль”. Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою” для учні 8 класів присвячено питанням:

  • особливості ліро-епічного жанру історичних пісень;
  • те, які події зображені в пісні “Чи не той то Хміль”;
  • те, які художні засоби використані в пісні “Чи не той то Хміль”.

На уроці з української літератури «Родинно-побутові пісні. “Місяць на небі, зіроньки сяють…» учні 9 класів дізнаються:

  • що таке фолькльор;
  • які є ознаки народної творчості;
  • чим вирізняються народні ліричні пісні;
  • аналіз пісні «Місяць на небі, зіроньки сяють…»;
  • аналіз пісні «Цвіте терен, цвіте терен…».

На уроці з української літератури «Українські народні балади. «Ой летіла стріла» 9-класники розглянуть:

  • які є жанрові особливості українських народних балад;
  • типи балад: міфологічні, історичні, соціально-побутові, родинно-побутові;
  • аналіз родинно-побутової балади “Ой летіла стріла”.

Учні 10 класу на уроці з української мови «Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення» дізнаються про:

  • те, слова якого походження є питомими в українській мові;
  • співвідношення питомої та запозиченої лексики в мовах;
  • відмінність між «запозиченими словами» та «словами іншомовного походження»;
  • особливості слів-варваризмів написання слів іншомовного погодження.

Підписатись

На уроці з української мови «Морфологічна норма. Відмінкові закінчення» учнів 11 класів ознайомлять з такими підтемами:

  • морфологічна помилка відмінювання невідмінюваних іменників;
  • морфологічна помилка неправильного утворення ступенів порівняння прикметників;
  • морфологічна помилка хибного утворення числівникових форм;
  • морфологічна помилка неправильного творення форм наказового способу дієслів.

У фокусі уроку з української літератури «Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа» Павло Тичина. «Арфами, арфами», «О панно Інно» для одинадцятикласників наступне:

  • хто і за що докоряв Тичині;
  • кому ж зізнався в коханні поет;
  • які є ознаки «кларнетизму»;
  • особливості інтимної лірики «О панно Інно»;
  • особливості пейзажної лірики «Арфами, арфами»;
  • з яким твором перегукується «Арфами, арфами».

Інший урок «Блазня при дворі кривавого короля» Павла Тичину та його поезії «Одчиняйте двері» й «Пам’яті тридцяти» для учнів 11 класів присвячено:

  • як і чому змінилися погляди Тичини;
  • як «сонячний кларнетист» перетворився на «придворного блазня»;
  • присвята героям Крут поезії «Пам’яті тридцяти»;
  • аналіз твору «Пам’яті тридцяти»;
  • алегорична картина української революції 1917-1921 років у поезії «Одчиняйте двері»;
  • аналіз твору «Одчиняйте двері».

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *