Портал «Вчися вухами» поповнено новими аудіоуроками

portal vchisja vuhami popovneno novimi audiourokami da2f7e7 - Портал «Вчися вухами» поповнено новими аудіоуроками

Цього тижня на платформі «Вчися вухами» з’явилось п’ятнадцять нових аудіоуроків – з української мови, літератури та історії.

На аудіоуроці з української мови “Однорідні члени речення. Однорідні та неоднорідні означення” учні 8 класу дізнаються:

  • що таке однорідні члени речення та як їх визначити;
  • як визначити засіб звʼязку та смислові відношення;
  • що таке однорідні та неоднорідні означення.

Інший урок з української мови для 8 класу присвячено темі “Кому між однорідними членами речення й узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами”. На прикладах з біографії одного з головних творців Marvel Comics Стена Лі школярі дізнаються:

  • як визначити однорідні члени речення, засоби звʼязку, узагальнене слово;
  • як зрозуміти, які розділові знаки треба ставити.

На уроці з української мови “Речення прості й складні, двоскладні та односкладні” восьмикласники на прикладах слів з пісень YakTak, Kola, Артема Пивоварова та інших дізнаються, як розрізнити види речень.

Урок з історії України “Великий луг – Батько, Січ – Мати. Історія козацьких територій та поселень” для учнів 8 класів присвячено питанням:

  • чому після того, як росіяни підірвали Каховську гідроелектростанцію, активно постала тема Великого Лугу;
  • що ж таке Великий Луг, хто там мешкав, чим займався і чому цю сторінку нашої історії так хотіли знищити росіяни.

У фокусі уроку для 8 класу з історії на тему “Внутрішньо- та зовнішньополітична діяльність уряду Богдана Хмельницького” наступне:

  • яку державу вдалося побудувати Богдану Хмельницькому:
  • як формувалася система органів влади, кому належала земля, яким було становище різних верств суспільства;
  • як інші країни впливали на зовнішньополітичне становище Української козацької держави;
  • звідки ростуть ноги в сучасної російсько-української війни.

Учні 9 класів на уроці з української літератури “Бунтарка в оксамитовій сукні. Марко Вовчок та її повість “Інститутка” дізнаються:

  • хто Марко Вовчок за походженням;
  • як відмінювати Марко Вовчок – як жіноче чи чоловіче імʼя?
  • чому Марко Вовчок жила у тітки та почувалася бідною родичкою;
  • як вона ставилася до концепції “вдалого заміжжя”;
  • як починала писати та скільки років їй треба було, щоб опанувати українську ;
  • звідки взявся псевдонім;
  • що там було з Кулішем;
  • як у неї було із Ше;
  • яку угоду з нею уклав Жуль Верн;
  • історію про плагіат;
  • про позашлюбну дитину її сина;
  • про повість “Інститутка”: про що вона, який сюжет, для кого присвятою вийшла друком, про її героїв, тематику та чи є там у панів імена.

На уроці з історії України – урок “Від археології до націоналізму: українські землі у складі Російської імперії другої половини ХІХ ст” школярі дізнаються про:

  • Кирило-Мефодіївське товариство;
  • хлопоманів;
  • Валуєвський циркуляр та Емський указ;
  • поділ на Стару та Молоду Громади;
  • народників та марксистів;
  • Братство тарасівців та “Символ віри молодих українців”.

У фокусі уваги уроку для 9 класу з історії на тему “Шлях модернізації та прогресу? Українські землі у складі Російської імперії у другій половині ХІХ ст.” наступне:

  • як серед паротягів, пароплавів, дирижаблів, радіо та телефонів непомітно сталася зміна суспільного устрою: феодальні відносини остаточно покинули історичну арену, аграрні суспільства занепали або були завойовані;
  • як приходить новий індустріальний соціум, побудований в містах навколо заводів і фабрик: суспільство ідеологій, прогресу та капіталізму; суспільство колоніальних імперій, конкуренції та змагання за першість.

На уроці з української мови “Орфографічна помилка: апостроф, м’який знак, спрощення” десятикласники дізнаються про таке:

  • де правильно ставити апостроф;
  • де писати м’який знак, а де – не треба;
  • як відбувається спрощення у групах приголосних -ждн, -здн, -стн, -стл, -скн, -зкн і не тільки.

Ще один урок для учнів 10 класів з української мови присвячено темі: “Пароніми. Запобігання помилкам на вживання паронімів”, під час якого школярі дізнаються про:

  • різницю між компанія і кампанія, ділянка та дільниця і що таке пароніми;
  • поширені помилки у вживанні паронімів;
  • пароніми, які є антонімами чи синонімами;

На уроці з української літератури учні 10 класу прослухають:

  • який вірш Українки декламувала Катрін Деньов на відкритті цьогорічного Каннського кінофестивалю;
  • хто такі Мишелосіє;
  • як Леся ставилася до власної хвороби;
  • звідки пішов її псевдонім;
  • як вдягалася та кого кохала Леся;
  • “Contra spem spero”: коли написала вірш, образ Сізіфа, ідея, символи та художні засоби.

Одинадцятикласники на уроці з української мови “Розділові знаки в простому реченні з відокремленими членами” дізнаються про таке:

  •  що таке відокремлення;
  • які розділові знаки (не) треба ставити;
  • відокремлене означення та відокремлена обставина.

У фокусі уваги уроку з історії України “Відновлення незалежності України. Чому не можна “Перебудувати” імперію” для учнів 11 класів:

  • як совєцькі керівники намагалися зберегти СРСР і чому ці спроби стали провальними;
  • як відроджувався український рух, і до чого тут студенти;
  • в яких умовах була проголошена Незалежність України.

Інший урок з історії України для учнів 11 класів присвячено темі “Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді” під час якого школярі дізнаються про:

  • українську економіку на початку незалежності у 1991 році, коли джинси, жуйка, снікерс і склянка були недосяжною для більшості розкішшю в СРСР;
  • приватизацію в 90-х та чому це призвело до створення олігархів;
  • вплив росії на українську економіку;
  • Україну, яка стає членом МВФ, вводить гривню, ЄС визнає нас країною з ринковою економікою;
  • Єдиний економічний простір та тузлинську кризу;
  • вступ України до Світової організації торгівлі у 2008 році;
  • Угоду про асоціацію між Україною та ЄС.

Ще один урок з історії “1944. Депортація кримських татар” для учнів 11 класів, під час якого школярі дізнаються про таке:

  • як росія століттями вимивала ідентичність корінних мешканців, гнала їх з рідної землі, а замість них приводила сіру покірну масу;
  • чому зараз кримські татари у Криму – меншість, хоча у 1783 році їх було 92%;
  • депортація кримських татар 1944 року, під час якої загинули близько 8 тисяч людей.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *