МОН: затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів молодшої школи

mon zatverdzheno metodichni rekomendaciyi shhodo ocinjuvannja rezultativ navchannja uchniv molodshoyi shkoli e084978 - МОН: затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів молодшої школи

Міністерство освіти і науки повідомляє, що затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів початкових класів.

Головною зміною в оцінюванні є підхід до вираження оцінки.

Замість узагальненої бальної оцінки навчальних досягнень учнів з предмета/курсу вчителям пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка окрім оцінювального судження про досягнення може ще називати і рівень результату навчання.

Результати оцінювання особистісних надбань учнів рекомендовано виражати:

  • у 1-2 класах вербальною оцінкою

  • а в 3-4 класах – або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу

Метою оцінювання є:

– формувальне оцінювання (відстеження особистісного розвитку учнів й опанування навчального досвіду)

– підсумкове оцінювання (співвіднести навчальні досягнення учнів з обов'язковими/очікуваними результатами навчання)

У наказі МОН зазначено, що для ефективності формувального оцінювання рекомендовано дотримуватись такого алгоритму діяльності вчителя:

Отримуйте актуальні новини освіти

  • формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей;

  • визначення разом з учнями критеріїв оцінювання;

  • формування суб'єктної позиції учнів у процесі оцінювання;

  • створення умов для формування вміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність (рефлексія);

  • коригування спільно з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Завантажити наказ можна за посиланням.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *