Міністерство освіти і науки України презентує новий бренд – візуальну єдність, яка представляє синергію формування нової освіти, науки та інновацій, що реалізується відповідно до Комунікаційної стратегії МОН на 2023-2030 роки, та має на меті посилити інституційну спроможність Міністерства, здійснювати сучасне, повне та неупереджене інформування про діяльність Міністерства.
У документі враховано освітні проєкти, реалізація яких є серед пріоритетів діяльності Міністерства, а саме:
- План відновлення України;
- впровадження реформи «Нова українська школа»;
- проєкт «Здорова Україна»;
- програма «Безбар’єрність»;
- програма «Шкільне харчування»;
- Національна програма психічного здоров’я та психосоціальної підтримки.
Підписатись
Комунікаційна стратегія МОН спрямована на розвиток європейської інтеграції та гендерної рівності, зокрема шляхом посилення міжнародної комунікаційної діяльності.
Нова візуалізація для МОН – це унікальна айдентика без використання державної символіки, основоположними елементами якої є дві лінії, що нібито окреслюють частину простору. Розташування ліній та їхній формат утворюють динамічну фігуру у формі літер МОН. Незамкненість ліній символізує здатність до розширення, сприйняття і утворення нових форм, наповнення оновленим змістом, готовність до виходу за межі відомого. Рух і поєднання ліній дозволяє отримати ефект синергії – можна створити безліч нових і різноманітних за змістом елементів.