МОН презентувало новий бренд: візуальна єдність освіти, науки та інновацій

mon prezentuvalo novij brend vizualna yednist osviti nauki ta innovacij 60f8734 - МОН презентувало новий бренд: візуальна єдність освіти, науки та інновацій

Міністерство освіти і науки України презентує новий бренд – візуальну єдність, яка представляє синергію формування нової освіти, науки та інновацій, що реалізується відповідно до Комунікаційної стратегії МОН на 2023-2030 роки, та має на меті посилити інституційну спроможність Міністерства, здійснювати сучасне, повне та неупереджене інформування про діяльність Міністерства.

У документі враховано освітні проєкти, реалізація яких є серед пріоритетів діяльності Міністерства, а саме:

  • План відновлення України;
  • впровадження реформи «Нова українська школа»;
  • проєкт «Здорова Україна»;
  • програма «Безбар’єрність»;
  • програма «Шкільне харчування»;
  • Національна програма психічного здоров’я та психосоціальної підтримки.

Підписатись

Комунікаційна стратегія МОН спрямована на розвиток європейської інтеграції та гендерної рівності, зокрема шляхом посилення міжнародної комунікаційної діяльності. 

Нова візуалізація для МОН – це унікальна айдентика без використання державної символіки, основоположними елементами якої є дві лінії, що нібито окреслюють частину простору. Розташування ліній та їхній формат утворюють динамічну фігуру у формі літер МОН. Незамкненість ліній символізує здатність до розширення, сприйняття і утворення нових форм, наповнення оновленим змістом, готовність до виходу за межі відомого. Рух і поєднання ліній дозволяє отримати ефект синергії – можна створити безліч нових і різноманітних за змістом елементів.

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *