МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

mon inicijuye stvorennja yedinoyi ajdentiki dlja proftehiv yiyi rozrobit dizajn bjuro spiilka 6cc1c18 - МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

Зміна іміджу профтехосвіти є однією з ключових цілей на 2024 рік. Вона, зокрема, передбачає створення єдиної системи дизайну для всіх профтехів країни. За її розроблення відповідатиме дизайн-бюро «Spiilka».

«Дизайн — це важлива складова будь-якого продукту. Особливо освітнього й особливо для молоді. Айдентика і сайт — це перші точки контакту із закладом освіти, тож вони мають бути сучасними і привабливими. Цього року ми активно оновлюємо майстерні та обладнання профтехів, але для нас дуже важливо, щоб символи цих закладів освіти трансформувалися разом із ними. Більшість логотипів та сайтів, які ви зараз можете побачити, заклади освіти робили власноруч. Цього разу з нами працює команда професіоналів, щоб у результаті новий дизайн мотивував молодь на вибір профтехосвіти та допомагав закладу в його трансформації», — коментує заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Підписатись

Проєкт триватиме з лютого до квітня і матиме три ключові етапи: презентацію дизайн-концепту, розроблення UX- та UI-концепту та дизайну і фінальну презентацію брендбуку.

Згодом брендбук буде протестовано на 10 обраних закладах профтехосвіти і розповсюджено на решту профтехів країни.

mon inicijuye stvorennja yedinoyi ajdentiki dlja proftehiv yiyi rozrobit dizajn bjuro spiilka baadbaa - МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

mon inicijuye stvorennja yedinoyi ajdentiki dlja proftehiv yiyi rozrobit dizajn bjuro spiilka 2de5021 - МОН ініціює створення єдиної айдентики для профтехів — її розробить дизайн-бюро «Spiilka»

«Наше технічне завдання — зробити зручний інструмент, який дозволить профтехам всієї країни адаптувати нову айдентику і масштабувати її. Зробити це безболісно та зрозуміло. Але водночас надати цій айдентиці та системі особливого настрою — сучасної якісної освіти, технологічності, руху створення. Бо те, що існує зараз, — це більше бажання показати на логотипі спеціалізацію профтеху, так ніби логотип — це перше та останнє, що побачать потенційні студенти. Ми хочемо відійти від цього і викручувати цю сміливість у кольорах і формах, але водночас ставитися з повагою до спадщини та знакових елементів», — коментує дизайн-директор Spiilka Володимир Смирнов.

Для розуміння цільової аудиторії — учнів профтехів, їхніх уподобань та цінностей — команда вже провела глибинні інтерв’ю, дослідила наявні сайти профтехів і поспілкувалася з директорами пілотних закладів, які першими адаптують дизайн.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *