Яких помилок припускаються вчителі під час дистанційного навчання та їх уникнути

jakih pomilok pripuskajutsja vchiteli pid chas distancijnogo navchannja ta yih uniknuti 19fb62f - Яких помилок припускаються вчителі під час дистанційного навчання та їх уникнути

Задля забезпечення ефективного онлайн-навчання вчителі повинні утримувати баланс між користю та цікавістю. Не зважаючи на те, що наразі дистанційний формат вже є більш адаптованим учасниками освітнього процесу, від помилок ніхто не застрахований. Головне – вчасно їх виправити. Яких помилок припускаються вчителі на дистанційні та як їх уникнути розповідають освітні експерти міжнародної платформи Grade Unsversity.

1. Недостатній рівень управління.

Під час онлайн-уроку дуже складно утримувати увагу учнів, що негативно впливає на якість освітнього процесу та успішність дітей. На старті навчання вчитель має встановити чіткі правила щодо взаємодії учасників, аби уроки проходили злагоджено та ефективно.

2. Недосконале знання функцій програми, що використовується вчителем.

Перш ніж виходити на заняття онлайн, вчитель має потренуватися та протестувати програму. Яку буде використовувати. Під час роботи на різних девайсах часто можуть бути активними не всі функції. Тож слід максимально передбачити такі труднощі наперед. Корисно також напередодні провести онлайн-зустріч для батьків та дітей, обговоривши всі етапи уроку, що слід мати під рукою під час занять тощо.

3. Чорний квадрат замість обличчя.

На уроці вкрай важлива сприятлива атмосфера для навчання. Для її створення має бути забезпечена комунікація всіх учасників заняття. Діти та вчитель мають обов’язково працювати з увімкненою камерою. Значно краще дивитися на людину в кадрі, ніж на чорний квадрат.

Підписатись

4. Один канал комунікації.

Для ефективної комунікації слід мати альтернативні канали, щоб із легкістю поширювати інформацію та отримувати зворотний зв’язок. Наприклад, окрім класичного Google Classroom, можна створити чат у Telegram чи Viber, де діти швидше можуть поставити запитання чи поділитися корисними посиланнями. Серед підлітків особливою активністю користуються опитування та вікторини, завдяки яким можна відпрацювати граматичні конструкції або поповнити словниковий запас.

5. Робота виключно з підручниками.

Головним завданням онлайн-навчання є організація процесу таким чином, аби його учасники мали ті ж можливості, як і на офлайн-уроках, а також могли комфортно спілкуватися одне з одним. Для цього вчитель має демонтувати все, про що розповідає, на екрані, що є дошкою та робочим простором. Наприклад, виділяти текстові блоки яскравими кольорами, або виокремлювати саме ту вправу, на якій діти мають фокусувати свою увагу. Так інформація сприймається краще.

6. Хаос та брак системності.

Деякі вчителі прагнуть досягти максимального залучення аудиторії на уроці та створити розважальну атмосферу. Однак іноді впадають у крайнощі, й замість уроку може вийти просто весела програма з мінімальною складовою навчання. Через це діти втомлюються і в результаті не розуміють, що саме вивчали. Аби цього не сталося, має бути чітка структура уроку.

7. Відсутність відстеження ефективності

Трапляється, що під час уроку в очах дітей виникає питання: що ми вивчаємо? Яка розглядається тема? Для того, щоб цього уникнути, завжди на початку уроку краще окреслити мініплан. Це не лише додає чіткості заняттю, а й дозволяє учням краще розуміти, що саме відбувається на уроці та чого їм очікувати наступного разу.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *