Як школярі ставляться до повернення до школи: результати опитування

jak shkoljari stavljatsja do povernennja do shkoli rezultati opituvannja d5a3450 - Як школярі ставляться до повернення до школи: результати опитування

Київський міжнародний інститут соціології з 15 по 27 серпня 2021 року проводив всеукраїнське опитування школярів, використовуючи метод особистих інтерв’ю з використанням комп’ютера. Загальна кількість опитаних становить 1022 респонденти, що мешкають у 78 населених пунктах усіх областей.У Луганській та Донецькій областях опитування проводилися тільки на територіях, що контролюються Україною. 

На питання, як учні оцінюють дистанційне навчання, 51% опитаних школярів надав негативну відповідь. Лише 40% ставляться до онлайн-навчання позитивно. Водночас 57% школярів вказали, що рівень викладання на онлайн-уроках нижче, ніж на уроках в класах.

Отримуйте актуальні новини освіти

Одним з основних питань дослідження було запитання про те, чого учні бояться найбільше при поверненні до традиційного шкільного навчання. Одним з найбільших бар’єрів для учнів обох країн виявились незручності пов’язані з необхідністю рано вставати й добиратись в школу – його вказали 34% польських та 36% українських школярів.

На запитання, яку форму навчання обрали напередодні початку нового навчального року, 65% надали перевагу традиційному очному формату.

Яке технічне забезпечення мали школярі під час дистанційного навчання минулого року:

  • робочий стіл – 86% дітей,
  • ноутбук – 61% дітей,
  • постійний доступ до інтернету – 81% дітей,
  • власна кімната – 61% дітей,
  • настільний комп'ютер – 42 % дітей,
  • планшет – 46 % дітей,
  • принтер – 18 % дітей, а сканер – ще 6%.

Бар’єри, які заважають учням повертатися до традиційного навчання:

  • зниження мотивації до навчання через дистанційний формат – 30%;
  • зміна режиму дня – 17%
  • відновлення комунікації з однокласниками – 13%;
  • ранні підйоми та дорого до школи – 36%;
  • неможливість скористатися допомогою батьків під час виконання завдань в школі – 7%;
  • необхідність дотримуватись вимог вчителів – 16%;
  • лінь, сформована дистанційним форматом навчання – 21%;
  • низький рівень знань через онлайн-режим навчання – 19%;
  • відволікання та неможливість зосередитися – 8%;
  • інтернет-залежність – 9%;
  • зниження рівня очікувань, пов’язаних з освітою – 8%;
  • нудні та нецікаві уроки у школі – 5%;5%
  • страх заразитися на короновірусну інфекцію – 7%
  • страх булінгу з боку однолітків та вчителів у випадку захворювання на COVID-19-1%

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *