Близько 200 освітян і розробників із різних областей, наочні локації, презентація технологій, майстер-класи, обмін досвідом і знаннями. Черкащина приймає всеукраїнський освітній non-stop «Центр STEM-освіти як простір інтелектуальних можливостей учасників освітнього процесу». Черкащина однією з перших в Україні почала застосовувати STEM-технології в освіті. Тож тепер досвід нашого регіону може стати прикладом для інших, переконаний очільник ОВА Ігор Табурець.
– Доторкнутися, побачити на власні очі, спробувати повторити – це саме те, чого прагнуть учні на уроках, – зауважив він. – Не сухий фактаж, а наочність. І в цьому неабияк допомагають STEM-технології. Із ними працюємо на повну в інноваційних школах Черкащини. Їх запроваджуємо в області з 2016 року. Починали з оснащення класів фізики, хімії, біології. Однак використовувати STEM-технології можна і на уроках інформатики, робототехніки, у «Класах безпеки». Перелік напрямів роботи – невичерпний.
Одним із ключових питань освітнього non-stop’у є локалізація STEM-технологій. Зокрема, їхнє застосування в конкретній школі, садочку чи вищому навчальному закладі. Фізик-інформатик із Черкаської школи №33 Маргарита Нетребенко шукала на заході саме практичних шляхів із застосування нових технологій у своїй викладацькій методиці. Із її досвіду, саме наочне підтвердження сказаного дуже полюбляють школярі.
– Наше майбутнє – за сміливими винахідниками, інноваторами, розробниками, – наголосив Ігор Табурець. – І саме заклади освіти мають стати майданчиком для їхнього зростання. Певен, учасники отримали стимули до розвитку, щоб втілювати найцікавіші освітянські ідеї завдяки STEM-інструментам.
За інформацією пресслужби Черкаської ОВА
Підписатись