Державна служба якості освіти оприлюднила результати дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни у 2022/2023 навчальному році, які показали, що третина учнів не мали постійного доступу до освітнього процесу в умовах війни, причому на Півдні України ця цифра сягала 40%. Краща ситуація спостерігається в міста. З числа дітей із малозабезпечених сімей у містах 32% та майже половина (46%) у селах не мали доступу до освітнього процесу. Серед внутрішньо переміщених доступ до навчання мали 86% дітей у містах та 80% у селах.
Як зазначив Голова Державної служби якості освіти Руслан ГУРАК, спочатку пандемія, а тепер повномасштабна війна, спричинили значні зміни в організації освітнього процесу, що стало причиною освітніх втрат учнів. Результати дослідження дозволили виявити чинники цих втрат і виробити рекомендації щодо плану дій з боку держави, громади та безпосередньо школи, з метою їх подолання.
Підписатись
«Розвиток освіти прогнозується на десятиліття наперед. І особливо зараз, в умовах повномасштабної війни, наша країна має чітко розуміти, яким буде світ, аби відповідно реагувати і розробляти освітні стратегії на глобальному й локальному рівнях. Втім, є ще один, чи не найкритичніший, виклик, — це людський ресурс… Щоб ефективно працювати з усіма викликами, які постали перед освітою, необхідно отримувати вичерпні та об’єктивні аналітичні дані», — зауважив Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий.