Рекомендації МОН щодо навчання дітей безпекової поведінки

rekomendaciyi mon shhodo navchannja ditej bezpekovoyi povedinki 3f99cf9 - Рекомендації МОН щодо навчання дітей безпекової поведінки

З метою припинення масових протиправних дій, аби застерегти дітей від необдуманих вчинків, для подолання конфліктів та формування толерантних стосунків серед представників різних субкультур сучасної молоді у Міністерстві освіти і науки України відбулася всеукраїнська нарада, у якій взяли участь понад 800 спеціалістів департаментів з питань позашкільної освіти та виховної роботи, фахівців інститутів післядипломної педагогічної освіти, керівників закладів позашкільної освіти та представники громадськості з усіх регіонів України.

Під час наради заступник начальника Управління ювенальної превенції Національної поліції України Ярослав Шанько повідомив, що впродовж останніх декількох тижнів правоохоронці проводили профілактичні бесіди і роз’яснення вимог адміністративного та кримінального законодавства з представниками новоутвореної молодіжної субкультури «ПВК Рьодан»,  що натхнена японським аніме та поширилась нещодавно у Росії. Такі заходи дозволили запобігти конфліктним ситуаціям та порушення громадського порядку. Завдяки вдалим та оперативним діям ювенальної превенції Національної поліції України активність цього руху в Україні йде на спад.

Учасники наради оговорили напрямки профілактичної роботи  із запобігання поширенню агресивної субкультури серед підлітків, зокрема:

  • необхідно з’ясувати першопричини, які спонукали підлітків приєднатися до небезпечних субкультур;
  • надати відповідну допомогу в подоланні цих причин;
  • ознайомити учасників освітнього процесу із наявними молодіжними субкультурами, їхніми основними рисами, позитивним і негативним спрямуванням;
  • з’ясувати сприятливу роль молодіжних субкультур у процесі адаптації і самоствердження юної особистості; провести заняття з елементами тренінгу «Всі ми – різні, всі ми – рівні», творчі дискусії на тему «Молодіжні субкультури: за і проти», «Вчимося бути толерантними», «Що спільного?», «Біла ворона», «Чарівне озеро»; створити колажі «Світ толерантності» і «Світ інтолерантності», «Риси толерантної особистості» тощо.

Підписатись

Педагогам варто налагодити взаємодію з батьками, зокрема:

  • рекомендувати батькам звертати увагу на контент, який «споживає» дитина, й знати її інтереси;
  • разом з дитиною пройти базовий курс кібербезпеки й обговорити його;
  • слідкувати, чи нема у дитини різких перепадів настрою;
  • проводити більше часу з дітьми та вибудовувати довірливі стосунки;
  • звертати увагу на поведінку дітей, коло спілкування та способи проведення дозвілля.

Батькам, у яких складна комунікація з підлітками, варто звернутись до практичного психолога закладу освіти, або, наприклад, до фахівців проєкту Міністерства освіти і науки України та UNICEF «Поруч», де можна отримати безкоштовну допомогу з метою формування нових життєвих цінностей, розвитку вольових якостей, поліпшення взаємин дитини з батьками та ровесниками тощо.

 

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *