Фундаментальною платформою будь-якої комунікації є текст, за допомогою якого можна привернути увагу цільової аудиторії, тим самим набрати більше охоплення. З іншого боку він здатен звести нанівець роботу цілої команди маркетологів. З метою опановування інструментів ефективної комунікації профтехосвітян запрошують на безкоштовний воркшоп з копірайтингу.
Захід відбудеться 16 серпня о 13:00 у Zoom. Посилання на воркшоп буде надіслано за годину до початку. Спікер воркшопу комунікаційниця і менеджерка соціальних мереж бренду «Профтех» Олена Міщенко.
Під час заходу учасники отримають можливість багато практикуватися, зокрема перекладати з ділової мови, розрізняти вдалі і невдалі тексти. Також у програмі:
- текст як основа якісної комунікації;
- написання зрозумілих для аудиторії текстів – переклад з ділової мови на розмовну;
- правила та аксіоми для написання ідеальних текстів;
- створення текстів для різних соцмереж – рекомендації щодо об'єму, використання хештегів і розміщення тексту на картинках.
Підписатись
Наприкінці воркшопу учасники отримають домашнє завдання для закріплення матеріалу.
Дата другої сесії воркшопу зі зворотним зв'язком на домашні завдання буде анонсована на вебінарі.
Зареєструватися для участі в воркшопі можна за посиланням.