“Про правила, наслідки і стосунки” – Інна Большакова

pro pravila naslidki i stosunki inna bolshakova 7863cf6 - "Про правила, наслідки і стосунки" - Інна Большакова

CLASSROOM MANAGEMENT / Управління класом

Про правила, наслідки і стосунки

1. ПРАВИЛА І СТОСУНКИ

Правила класу важливі. Якими б чудовими не були загальні правила класу, як би ми не реагували на наслідки небажаної поведінки, наш клас перетвориться в казарму, якщо між нами, вчителями, і дітьми не буде теплих доброзичливих стосунків.

Фундамент успішного управління класом – хороші стосунки з учнями і правила, що діють.

2. АВТОРИТЕТ І АВТОНОМІЯ

Клас – це екосистема, у якій дотримується тонкий баланс між авторитетом вчителя і автономією учнів.

Учителі мають розглядати поведінку учнів в контексті власної поведінки, розмірковуючи про причини її появи і рішення щодо проблем, замість того, щоб надавати занадто великого значення формальній дисципліні (хоч без неї теж нікуди).

Іноді, коли учні бешкетують, вони просто демонструють нормальну, здорову поведінку у процесі розвитку. Для найбільш досвідчених вчителів здоровий клас – це такий клас, в якому учням надається розумна свобода дій, вчать думати про інших і керувати собою.

3. "М'ЯКА" РЕАКЦІЯ

Грейс Дірборн, автор книги «Свідоме управління класом», розробила серію багаторівневих варіантів вибору, оформлених «як наслідки, а не покарання», щоб дати учням більше свободи.

Наприклад, низкорівнева небажана поведінка може отримати «м'яку» реакцію вчителя:

• використайте жести, щоб спонукати учнів звернути увагу на це і виправити,

• швидко вимовіть ім'я дитини, що порушила поведінку без втягування у «велику битву».

4. БЕЗ ВАГАНЬ

Наслідки стають необхідними, якщо погана поведінка учнів зберігається: учнів можуть попросити взяти тайм-аут, щоб поміркувати над своїми діями. Найважчі наслідки – лист – пояснення або лист додому, чи зустріч з батьками застосовуються, якщо поведінка учня не змінюється.

Уникайте вагань, коли вам доводиться вирішувати ситуацію з деструктивною поведінкою, особливо коли учні порушують правило неодноразово.

Наша нездатність діяти може призвести до ще гіршої поведінки, а це призводить до надмірно складних розмов.

Отримуйте актуальні новини освіти

5. БАЛАНС

Важливо знаходити баланс між теплотою і певними дисциплінарними межами. Послідовність, але гнучкість. Теплота, але й вимога відповідальності. Свобода голосу для учнів, але залишайтесь лідером.

Для учнів старших класів формальна система правил класу може не працювати, але хороші стосунки завжди забезпечать потрібну для навчання атмосферу у класі.

Ще поговоримо про це…

Щиро 

pro pravila naslidki i stosunki inna bolshakova 7154afb - "Про правила, наслідки і стосунки" - Інна Большакова

Інна Большакова

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *