У вересні 2022 року Державна служба якості освіти України проводила моніторингові дослідження щодо рівня організації 2022/2023 навчального року у закладах дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.
Новий навчальний рік в закладах освіти в різних регіонах розпочався в очному, змішаному або в дистанційному форматі з урахуванням безпекової ситуації.
Відповідно до результатів опитування у більшості закладів Івано-Франківської (83%), Закарпатської (81%) та Львівської (69%) областей освітній процес організовано за очною формою; Запорізької (100%), Харківської (99%), Дніпропетровської (83%), Миколаївської (69%) та Одеської (67%) — дистанційно.
Щодо рівня забезпечення необхідним обладнанням для дистанційного навчання та доступом до мережі Інтернет, 93% батьків та 88% викладачів вказали, що забезпечені.
У 76% закладів загальної середньої освіти, охоплених вивченням, використовується єдина освітня платформа, що забезпечує персоналізований доступ до навчання усіх учасників освітнього процесу. Під час дистанційного навчання переважає використання сервісів Google Classroom (73%), Google Workspace for Education (16%), інших інструментів або власних платформ (40%).
Підписатись
Наскільки задоволені учасники освітнього процесу організацією навчання з початку поточного навчального року, результати показали наступне:
- школи: батьки – 60%, вчителі – 72%;
- дитячі садки: батьки – 74%, вчителі – 72%;
- заклади позашкільної освіти: батьки – 40%, вчителі – 20%.
Наскільки налаштовані педагоги на роботу в умовах війни:
- школи – 40%;
- дитячі садки – 64%;
- заклади позашкільної освіти – 20%.
На скільки діти мотивовані вчитися:
- високий рівень мотивації – 35%;
- середній рівень мотивації – 34%;
- низький рівень мотивації – 7%.