МОН підготувало методичні рекомендації для дошкільних закладів освіти на новий навчальний рік

mon pidgotuvalo metodichni rekomendaciyi dlja doshkilnih zakladiv osviti na novij navchalnij rik 7e66a52 - МОН підготувало методичні рекомендації для дошкільних закладів освіти на новий навчальний рік

Міністерство освіти і науки України підготувало методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.

Відповідно до рекомендацій пріоритетними напрямками діяльності ЗДО в 2023/2024 навчальному році є:

  • організація та підтримка безпечного освітнього простору;
  • організації освітнього процесу в різних форматах і подолання освітніх втрат;
  • педагогічна взаємодія з дітьми, зокрема з дітьми з особливими освітніми потребами;
  • партнерство у співпраці з батьками або законними представниками дітей;
  • організаційно-методична підтримка керівників і педагогів ЗДО;
  • організація атестації педагогічних працівників;
  • організація харчування в ЗДО.

Підписатись

Питання безпеки — найбільш актуальне в період воєнного стану. Освітній простір дитячих садків має бути організований з дотриманням максимальної безпеки всіх учасників освітнього процесу. При моделюванні безпечного освітнього простору необхідно продумати його структуру, мобільність, доступність, безбар’єрність, змістовність.

У МОН наголошують на вадливості організації та обладнання укриттів у ЗДО як компонента безпечного освітнього простору, що має бути максимально комфортними для дітей дошкільного віку і нагадували звичні для дошкільників групові кімнати.

У МОН звертають увагу, що сучасна безпекова ситуація передбачає можливість здобуття дошкільної освіти за альтернативними формами, зокрема

  • дистанційна освіта;
  • короткотривалого перебування в групах;
  • сімейне або індивідуальне виховання;
  • педагогічний патронаж;
  • мобільний дитячий садок тощо.

З метою надолуження освітніх втрат рекомендовано:

  • спланувати комплекс заходів на підтримку дітей дошкільного віку;
  • організувати та надати психологічну допомогу учасникам освітнього процесу;
  • звернути увагу на програми підтримки педагогів ЗДО та розвиток їхньої професійної кваліфікації.

В умовах воєнного стану важливо забезпечити дітям з особливими освітніми потребами (далі — діти з ООП) продовження здобуття дошкільної освіти за місцем тимчасового перебування; максимально зберегти кадровий потенціал педагогічних працівників, які забезпечували навчання дітей з ООП, створити безпечне освітнє середовище та надавати якісні психолого-педагогічні послуги.

Закладам дошкільної освіти рекомендують забезпечити батьків консультативною підтримкою та регулярним спілкуванням, а також ознайомити їх з протоколами безпеки та залучити до формування безпечної поведінки дітей.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *