МОН надало методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-4 класів

mon nadalo metodichni rekomendaciyi shhodo ocinjuvannja uchniv 1 4 klasiv bb67c0d - МОН надало методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 1-4 класів

Міністерство освіти і науки затвердило нові методичні рекомендації щодо оцінювання школярів молодших класів.

Як саме будуть оцінювати учнів початкових класів? Це пояснює видання “Нова українська школа”.

В наказі пропонують використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка, окрім оцінювального судження, може також називати рівень результату навчання.

Для уніфікації термінів і зручності їх використання введення оцінювальне судження пропонують називати вербальною оцінкою, а оцінювальне судження із зазначенням рівня – рівневою оцінкою. Обидві оцінки можна виражати як усно, так і письмово.

Для позначення рівня міністерство пропонує використовувати такі позначки:

  • П (початковий рівень);

  • С (середній рівень);

  • Д (достатній рівень);

  • В (високий рівень).

За рекомендацією, частіше варто використовувати саме вербальну оцінку. Вона підходить як для оцінювання особистих надбань учнів початкових класів, так і для об’єктивних результатів навчання. Рівнева оцінка може допускатися лише для результатів навчання учнів 3–4 класів (на підставі рішення педради).

Отримуйте актуальні новини освіти

У наказі також є орієнтовна рамка оцінювання за рівнями (додаток 2). Окрім того, запропоновані нові форми свідоцтв досягнень для 1–2 і 3–4 класів (додатки 2 і 3).

Повний текст рекомендацій МОН доступний за посиланням.

Додатки до рекомендацій можна подивитись тут.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *