Все більше популярності серед підлітків набирає новий молодіжний рух «ПВК «Редан», який характеризується потенційно небезпечною діяльністю. Ювенальна поліція закликає батьків захистити дітей від проявів таких підозрілих субкультур та надає поради як говорити з підлітками про подібні молодіжні угруповання.
"Редан" – це напрямок молодіжної субкультури, який виник та поширився в Україні у лютому поточного року. Учасники руху мають ряд особливостей, що виділяють їх серед інших. Зокрема, підлітки мають довге фарбоване волося, одягаються стилю оверсайз та використовують символіку павука. Новий напрямок молодіжної субкультури «Редан» засуджує насильство зі сторони інших субкультур та виступають за індивідуальний стиль.
Підлітки об’єднуються в молодіжні угруповання з метою самоствердження та самореалізації. Часто такі субкультури характеризуються потенційно небезпечною діяльністю. В групі ризику знаходяться діти, які позбавлені достатньої батьківської уваги і підтримки, та ті, чиє перебування в мережі інтернет не контролюється дорослими.
Підписатись
Батьки можуть навіть не помічати, що їхня дитина належить до певної субкультури. Ювенальна поліція надає поради батькам, як поводитися та говорити з підлітками про молодіжні субкультури:
- Спокійно, відкрито і прямо поспілкуватися з дитиною, надати їй можливість говорити, коли буде до цього готова, не підганяти її.
- Якщо дитина розповідає, куди вона ходить і як проводить свій час, батьки мають виявити якомога повнішу обізнаність в обговорюваній темі; слід виявляти терпіння, наполегливість, доброзичливість для уникнення емоційного дискомфорту, недовіри чи агресії з боку підлітка.
- Потрібно опанувати інтернет-технології, мати власні акаунти в соцмережах, стати там другом своїй дитині.
- Щотижня слід аналізувати вміст сторінок дитини, уважно читати її публікації, вивчати групи, до яких вона приєдналася.
- "Познайомитися” з віртуальними друзями дитини, звертати увагу на фото й відео, що викликають її інтерес, зокрема ті, що збережені, поширені або вподобані.
- Показати дитині, що батьки піклуються про неї, запропонувати провести разом час.
- Зосередитися на тому, щоб показати дитині її переваги, знайти її сильні сторони, допомогти побачити себе унікальною особистістю.
- Після встановлення контакту та виявлення підлітком довіри до батьків слід пояснити згубність і безперспективність деструктивної поведінки, підкріплюючи це фактами, які добре відомі підліткові; допомогти підлітку зрозуміти ступінь ризику від деструктивної поведінки і невідворотної відповідальності за скоєне (зокрема, у випадку вчинення булінгу або іншого правопорушення).