ДСЯО презентували результати моніторингового дослідження якості освіти учнів 6 та 8 класів

dsjao prezentuvali rezultati monitoringovogo doslidzhennja jakosti osviti uchniv 6 ta 8 klasiv 7c09a26 - ДСЯО презентували результати моніторингового дослідження якості освіти учнів 6 та 8 класів

Державна служба якості освіти підбила підсумки першого року Загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Моніторинг проводився з метою визначення та відстеження результатів навчання з української мови й математики учнів 6 та 8 класів.

У дослідженні взяли участь 6189 шестикласників та 6188 восьмикласників. На платформі Всеукраїнської школи онлайн учні відповідали на запитання онлайн-анкети, що стосувалися повсякденного навчання.

Моніторинг проводитиметься протягом трьох років в три етапи:

  • перший етап – у травні 2023 року;
  • другий етап – у травні 2024 року;
  • третій етап – у травні 2025 року.

Результати першого етапу моніторингу показали, що найскладнішими завданнями з математики для учнів 6 класів були ті, що стосувалися основ геометрії. Важкими виявилися завдання з української мови з розділів  «Фонетика. Орфоепія» та «Розвиток мовлення». Також багато питань було до завдань на читання та розуміння тексту.

Підписатись

Найгірші результати продемонстрували шестикласники, які відчували страх перед уроками з української мови, вважали їх нудними та нецікавими.

Восьмикласникам складніше всього вдавалося розв’язувати завдання з математики з розділу «Рівняння та нерівності», а з української мови — теми, які є провідними в програмі навчання 7-8-х класів та яким відводиться значна увага — «Морфологія» та «Синтаксис». 

Результати дослідження продемонстрували, що шестикласники виявляються менш стійкі до різних чинників, які можуть впливати на результати навчання, ніж восьмикласники. Учні, які навчаються в міських школах, показують вищі середні результати, ніж учнівство у сільській місцевості. З математики різниця в успішності більша, а з української мови – менша.

Також моніторинг показав, що учні, які вдома виконують домашні завдання (до 30 хв. або до 1 год.), продемонстрували кращі результати, ніж їхні ровесники, які взагалі не працюють удома.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *