Закриття шкіл по-різному вплинуло на ментальне здоров`я учнів у залежності від віку, рівня матеріальної забезпеченості сім`ї та расової або етнічної приналежності.
Про це пише УП.Життя із посиланням на дослідження науковців з Вашингтонського університету.
У дослідженні взяло участь 2324 дорослих з принаймні однією дитиною віком від 4 до 17 років. Серед них:
-
1340 дітей (58%) навчалися дистанційно;
-
415 (18%) – у змішаному форматі;
-
556 (24,1%) відвідували уроки очно.
Ментальне здоров'я дітей визначали за допомогою опитування батьків.
Науковці виявили, що психічний стан учнів під час пандемії COVID-19 залежить від трьох показників:
Вік
Було виявлено, що діти старшого віку, які відвідують школу дистанційно, мали більше труднощів порівняно з тими, хто навчається очно.
Водночас молодші учні, які навчалися онлайн, мали трохи кращі показники ментального здоров'я, ніж ті, хто відвідували заняття в школі.
Ці відмінності частково обумовлені тим, що старші діти відчувають більше проблем з емоціями.
Взаємозв'язок віку з показниками психічного здоров'я на змішаній формі навчанні істотно не відрізнявся ні від особистої, ні від дистанційної форми.
Рівень матеріальної забезпеченості
Серед опитаних сімей річний бюджет тих, чиї діти навчаються дистанційно, виявився в середньому на 10 тисяч доларів меншим, ніж у тих, хто навчається в іншому форматі.
Відповідно, більшість дітей, які зазнали труднощів через закриття шкіл, походили з менш забезпечених родин.
"Втрата доступу до шкільної психологічної допомоги може мати особливе значення для дітей з малозабезпечених сімей, оскільки вони, швидше за все, отримували такі послуги тільки у школі", – йдеться у дослідженні.
Крім цього, не всім сім'ям вдавалося забезпечити необхідні умови для онлайн-навчання та нагляд за дитиною вдома.
Отримуйте актуальні новини освіти
Расова чи етнічна приналежність
Більшість батьків, чиї діти навчалися офлайн, були "білими" (65,8%), тоді як усі інші расові/етнічні групи мали більшу частку дітей, які відвідували школу повністю дистанційно.
При цьому афроамериканці та латиноамериканці частіше стикалися з погіршенням ментального стану у зв'язку з закриттям шкіл.
"Молодь може відчувати погіршення психічного здоров'я, якщо вона стикається з перешкодами у навчанні через пандемію, разом з іншими несприятливими обставинами, такими як расизм, бідність, відсутність продовольства або нестабільність вдома", – зазначають автори дослідження.
Вони наголошують, що забезпечення доступу всіх школярів до освітніх та медичних ресурсів має бути важливим пріоритетом під час та після пандемії COVID-19.