Українські школярі, що вимушені були виїздити за кордон в результаті воєнного вторгнення рф, мають навчатися в двох школах: очно за місцем проживання та дистанційно в українському закладі освіти, що призводить до збільшення навантаження на дітей. Міністерство освіти і науки має переглянути умови дистанційного навчання в українських школах аби діти могли опанувати шкільну програму, про що зазначила ексміністерка освіти і науки України Лілія Гриневич під час ефіру «Єдиного марафону».
На думку ексочільниці МОН, українським школярам, які паралельно навчаються в школах за кордоном, треба залишити для дистанційного опанування тільки україноцентричні предмети.
Підписатись
«Треба залишити для дистанційного опанування українськими дітьми за кордоном тільки україноцентричні предмети, яких вони не можуть отримати у закордонних школах. Йде мова про українську мову, українську літературу, історію України. Для старшокласників це може бути правознавство, історія України. І це суттєво економитиме життєвий час дитини. І дасть можливості їй опанувати шкільну програму, а потім інтегруватися в українську школу. Поки що це не зроблено Міносвіти, і залишаються ті старі методи навчання, які були до війни. Це може призвести до того, що все більша частина українських дітей за кордоном буде відмовлятися від навчання одночасно в українській освіті, бо їм буде дуже складно опановувати дві програми водночас», – наголосила Лілія Гриневич.